assalamualaikum
salam perjuangan buat sahabat2 fillah, sahabat sejalan smg kita semua sntiasa dilindungiNya dan dilimpahi barakah dan rahmat kasih sayangNya.. sudah lama betul tak mencoret dan mencatat sesuatu di blog kesayangan ni. bukan tak mau, tapi waktu tak mengizinkan. sekarang ana sudah di Malaysia dan sedikit sibuk dgn bbrapa hal yg perlu dibereskan. buat teman2 sejalan yg masih sudi ziarah ke blog ana yg serba kurang ni, teruskan perjuangan kalian berdakwah menerusi blog.

Tiada kata-kata 'berakhir', 'rehat', atau 'pencen' dalam berdakwah. thabatlah di jalanNya, jalan jihad wp mehnah mendatang. walaupun sepatah kata, walau sesaat waktu yg diluangkan utk jihad ttp akan dihitung Allah, jika ikhlas mengiringi.

Sahabat2 fillah, Islam adalah jalan kita. dakwah adalah tugas kita. mata pena adalah senjata kita. teruslah istiqomah dgn jln dakwah demi memastikan Islam dijunjung mulia. Allahuakbar!!

sblm ana akhiri kalam ringkas ini, mohon maaf dipinta dr sahabat2 sejalan andai terdapat salah dan silap, kata2 dan sikap dalam berukhuwwah. belum terlambat utk mengucapkan Minal 'aidin wal faizin...

salam perjuangan dari,
Mawarbungsu.

1 comments:

Head Shot said...

salam.napa lama tak update ni??

:. PeRmAtA zAmAn .: